Laatste vakantiedag

3 november 2014 - Bangkok, Thailand

Ondanks dat vliegen morgen ook nog bij de vakantie hoort, voelt het toch zo dat het vandaag ons laatste vakantiedag is. We hebben het spannend, inspannend en ontspannen doorgebracht. Op ons verlanglijstje stond nog de fietstocht door Bangkok en omstreken, die we dus vandaag hebben gedaan. Wat een bijzondere belevenis die we eigenlijk alleen met steekwoorden kunnen verwoorden: Rust, drukte, stad, platteland, honden zonder riem, katten, tempels, bladgoud, mummies, Thaise lunch, water, longtail boats, vriendelijke mensen, smalle weggetjes boven het water, eng, zweten, armoede, hutjes, krotten, geuren. Het duurde de hele dag. We zijn blij dat we het gedaan hebben.

1. Maarten:
    3 november 2014
    een rustige reis terug toegewenst!
  2. Henriëtte:
    3 november 2014
    Goede terugreis!! en tot gauw. Tot nu toe erg genoten van jullie reisverslagen.
  3. Mariska:
    3 november 2014
    geweldig dat je ons zo hebt laten meegenieten.
    de ervaringen neemt niemand je meer af.
    hele goede reis en fijne thuiskomst.
    tot snel!
  4. Marij en Ton:
    3 november 2014
    Wij wensen je ook een goede terug reis. Ik sluit me aan bij de vorige schrijvers dat jullie ons hebben laten meegenieten.

Hoewel we wel nog verhalen moeten inhalen.
  5. Alice en Robert:
    3 november 2014
    Niet origineel maar ik sluit me er ook bij aan, bedankt voor het meegenieten. Ik hoop voor jullie op een rustige terugreis en veilige thuiskomst.
  6. Mada Kennedy:
    4 november 2014
    Goede terugreis en tot gauw. Het was leuk om jullie te volgen. Ik herkende wel een aantal dingen van toen vrienden ook in Australie waren. Erg mooie reis geweest denk ik.
  7. Raymond Kroese:
    5 november 2014
    Have a safe flight!
    and welcome home! :-)

Gr. Ray.
  8. Kees:
    5 november 2014
    Welkom terug in Nederland.
    Groet, Kees.