Er is een tied van gaan en die is gekomen.....

31 oktober 2014 - Sydney, Australië

Morgenochtend om 09.55 stappen we op het vliegtuig naar Bangkok.

We nemen met gemengde gevoelens afscheid van al het moois dat DownUnder ons heeft gegeven. De verscheidenheid, het tempo, de afstanden, de hulpvaardigheid, de rust, de "boys&girls-maatschappij", het gevoel van veiligheid, het elkaar gunnen, de hardheid, het ontbreken van gezelligheid, het vroeg op stok gaan, de sportgekte en nog veel meer. Ook hier merk je grote sociaal/economische veranderingen: de invloed van het Aziatische kapitaal en de 'voorzichtigheid' ten opzichte van andere geloven (anders dan baptist, anglicaans, katholiek en/of andere christenen. Vreemd eigenlijk dat dat laatste mij -Cock- is opgevallen als niet-gelovige.......)

Enfin, we moeten dit eiland weer loslaten, nadat we het zo omarmd hebben en het  biertje bij Lord Nelson houden we dus nog tegoed voor ons volgende bezoek.

Fijn dat we jullie op een bepaalde manier hebben kunnen laten meegenieten van onze ervaringen. Leuk ook dat jullie zo fijn en direct gereageerd hebben. Dat gaf onze reis nog een extra "boost" aan plezier.

Tot UpAbove in Holland!

CoMa

NB De kans is groot dat we in Bangkok onze reisblog niet bijwerken, tenzij WiFi voldoende mogelijkheden biedt.

1. Bram:
    Goede terugreis C&M.
  2. Maarten:
    31 oktober 2014
    Jammer dat het nu bijna voorbij is. Nog een goede reis en heel veel plezier in Bangkok.
    Tot snel.
  3. Yvonne:
    Ik heb van CoMa genoten.
  4. Tilly Nolte:
    31 oktober 2014
    Dag Coma, groetjes uit Cooma, wij Zijn zondag thuis nu in Wangaratta 34 gr . Veel plezier in Bangkok.
  5. Sisi Milio:
    Heb genoten van jullie verhalen. Goede reis!! XXX
  6. Alice en Robert:
    31 oktober 2014
    Bedankt dat we mochten meegenieten van jullie geweldige reis, foto;s en verhalen! Het was top. Voor jullie nog veel plezier in Bangkok en een goede reis naar huis! X