Uitgefietst

3 november 2014 - Bangkok, Thailand

Onze afsluitende fietstocht door diverse oude, locale woongebieden van Bangkok bleek Bangkok Paradise te heten. Leuk afwisselend. Via locale markten, tempels en soms zelfs dwars door de huiskamers van de mensen heen werden we via longtailbootjes van de ene kant naar de andere kant van authentieke leefgebieden gevaren. Met name de kleinschalige kwalitatieve opzet van de fietstocht sprak ons enorm aan! ( met zijn vijven, dwz inclusief onze Thaise gids Amm). Nog een lekker Bangkokskleurtje meegepakt. Morgenochtend nemen we om 06.30 uur de taxi richting vliegveld en dat moet ertoe leiden dat we dan omstreeks 23.00 thuis zijn.

Het is mooi geweest.

1. Rinus en Monique:
    3 november 2014
    Jullie laatste nachtje aan het andere eind van de aardbol en dan weer huiswaarts. Zal wel afkicken zijn....maar gelukkig hebben we de foto's ( en filmpjes ) nog !
    Hele goeie reis terug en slaap lekker.
  2. Alice en Robert:
    3 november 2014
    Dat was dus echt de laatste dag van jullie prachtige reis en mooie avontuur!
  3. Tilly Nolte:
    6 november 2014
    In middels weer veiling thuis gekomen. Jullie zullen nog Lang na kunnen praten over deze onvergetenlijke vakantie, en de vreemde mensen die jullie ontmoeten hebben ( ha ha ).later een langere Mail.xxx Chris Laura en Till