Camping & Rotary Walk Merimbula

19 oktober 2014 - Merimbula, Australië

Morgen gaat onze laatste reisweek met de camper in. Gisteren en vandaag rustig aan gedaan, wat gefotografeerd, beetje walvissen zitten spotten, wandelingetje gemaakt langs de kust en tweemaal lekker gegeten in totaal verschillende restaurants. Leuke gesprekken gehad met kelner Mikey (uit Norwich, Engeland) en een gratis lift gekregen van een aardige schooljuf, die net klaar was met trimmen.

We kijken uit naar Sydney en Bangkok, maar eerst nog een mooie week langs de zuidkust , die qua weer wat wisselend zal zijn. Zonnige dagen met 24 C gaan afgewisseld worden met buiige dagen van 15 graden, althans volgens de Australische  Piet Paulusma.... We zien wel!

1. Mariska:
    19 oktober 2014
    wat een mooie kleuren in de natuur!
    hier mooie herfstkleuren maar wel met 20 graden!
    fijn dat jullie zo genieten.
  2. Alice en Robert:
    19 oktober 2014
    Jullie zien wel bijzondere dieren hoor vooral voor een Hollander ;-) wanneer zien wij nou walvissen?...En dat schattige gekleurde vogeltje vind ik ook zo leuk. Vooral nog veel genieten daar van alle mooie dingen.
  3. Rob Schoenmakers:
    19 oktober 2014
    Leuk om te zien hoe jullie genieten, wij genieten mee.
    Liefs van ons, Marjon en Rob
  4. Rinus en Monique:
    20 oktober 2014
    Blijf ons nog maar even trakteren op schitterende natuurfoto's hoor, al die kleurenpracht en bijzondere planten en dieren zijn zo mooi om te zien !