Windkracht

21 oktober 2014 - Tidal River, Australië

Vandaag, net zoals in Nederland, met veel wind richting Wilsons Promotory National Park gereden. Het meest zuidelijke puntje van Victoria bijna bereikt. We slapen vannacht in Tidal River in het nationale park. We zijn te gast bij onze vriend Wombat.

Dit is zelfs beter dan vanmiddag bij onze low-budget prijsvechters in Lakes Entrance. Die zijn hier zwart, sorry met het oog op de decembermaand moet ik zeggen anders gekleurd dan bij ons.

Wel weer lekker op de gemeenschappelijke BBQ lam staan grillen.

En voor Jan een aanrader ontdekt. Een Ier, die ook in mining werkt, maakte mij opmerkzaam op Coopers. Australian made, Australian owned since 1862! en zonder additieve en no preservatieve. 4,5% alcohol. Nu is het bijna wind- en muisstil hier....

1. Maggie:
    21 oktober 2014
    Prachtige foto's en mooie verhalen.
  2. Alice en Robert:
    Hallo Cock en Marianne,
    Wat een leven hè? Heerlijk zo vrij en lekker doen wat je wilt. Intussen genieten van al het mooie wat je ziet. en eet en drinkt ;-)
    Ik ben wel verliefd op die wombat hij ziet er zo schattig uit met hoog knuffelgehalte.
    Groetjes uit een koud zeer nat stormachtig Nederland waar de herfst is gearriveerd.
    Alice
  3. Jan & Karen:
    21 oktober 2014
    What an amazing trip you have had! You really have seen some wonderful places, we have enjoyed following your travels on the blog, and also by the way enjoyed hanging out with you and being part of your "Aussie" experience.